ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ – ΘΕΣΜΙΚΑ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Τι κάναμε

  1. Πετύχαμε την πρόσληψη νέου μόνιμου προσωπικού σε Δήμο και Εγχώριο Περιουσία (7 νέοι μόνιμοι υπάλληλοι) με τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ 10Κ/2018 και 13Κ/2020, για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια.

  2. Μονιμοποιήσαμε τους επιτυχόντες υπαλλήλους του διαγωνισμού ΑΣΕΠ του 2009 που βρίσκονταν πάνω από 10 χρόνια σε καθεστώς εργασιακής ομηρίας.

  3. Ολοκληρώσαμε τη μηχανοργάνωση του Δήμου και των υπηρεσιών του με την προμήθεια σύγχρονων συστημάτων Η/Υ καθώς και συστήματος ηλεκτρονικού παρουσιολογίου των υπαλλήλων για πρώτη φορά.

  4. Εφαρμόζουμε Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου.

  5. Πετύχαμε την θεαματική αύξηση των εσόδων του Δήμου και των εγκεκριμένων χρηματοδοτήσεων για δημοτικά έργα, που συνολικά υπερβαίνουν τα 75.000.000€!

  6. Επαναφέραμε τις νόμιμες διαδικασίες στα αιτήματα διαγραφών/μειώσεων οφειλών προς το Δήμο.

  7. Θέσαμε σε λειτουργία το νέο σύστημα έκδοσης λογαριασμών ύδρευσης.

  8. Πετύχαμε τη δραστική μείωση των βεβαιωμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δήμο.

  9. Δημιουργήσαμε νέα ιστοσελίδα που ανανεώνεται διαρκώς.

  10. Προμηθευτήκαμε νέα οχήματα (3 απορριμματοφόρα, 1 πυροσβεστικό, 2 οχήματα για την Τεχνική Υπηρεσία) για πρώτη φορά μετά από χρόνια.

  11. Προμηθευόμαστε νέα μηχανήματα έργου με π/υ 165.000€.

  12. Ολοκληρώσαμε τις μελέτες αναβάθμισης του Δημοτικού Αμαξοστασίου μέσω της ΕΕΤΑΑ

  13. Κλείσαμε οριστικά την «Αναπτυξιακή Εταιρεία» που αδυνατούσε να λειτουργήσει στο Δήμο μας και ήταν άκρως παθογενής.

  14. Προωθήσαμε και πέτυχαμε την έκδοση νέου Προεδρικού Διατάγματος για τη λειτουργία της Εγχωρίου Περιουσίας

  15. Αποδώσαμε την διαχείριση Παραλιών, Σπηλαίου και Camping στην Εγχώριο Περιουσία, όπως προβλέπεται στο Νόμο.

  16. Ξεκινήσαμε την τακτοποίηση των Κληροδοτημάτων και προωθούμε την αξιοποίησή τους προς όφελος των δημοτών.

  17. Ασκήσαμε δυναμικές παρεμβάσεις υπέρ των δικαιωμάτων των πολιτών στο Κτηματολόγιο και τους Δασικούς Χάρτες, με πολλές από τις προτάσεις μας να νομοθετούνται από την Κυβέρνηση.

  18. Πετύχαμε την ένταξή μας στην πρώτη ομάδα Δήμων για τους οποίους δημοπρατήθηκε από το ΤΕΕ η εκπόνηση Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

  19. Αποδείξαμε ότι το Δημόσιο δεν διαθέτει νόμιμους τίτλους για το κτήριο του Παλαιού Τελωνείου της Αγ. Πελαγίας και συνδράμαμε την Εγχώριο Περιουσία στην άσκηση αγωγής προκειμένου να καταχωρηθεί επίσημα στα δημοτικά ακίνητα και να αξιοποιηθεί πολιτιστικά.

  20. Συντηρήσαμε σημαντικά Δημοτικά Ακίνητα (Επαρχείο, Κτηνιατρείο, Ιατρείο Καραβά, Κοινοτικό Λιβαδίου, παλαιά ΔΣ Φριλιγκιανίκων κ.λπ.) με στόχο την αξιοποίησή τους όπως η μεταφορά του Αστυνομικού Τμήματος στο κτήριο του πρώην Επαρχείου.

  21. Μετατρέψαμε το παλαιό ΔΣ Φρατσίων σε σύγχρονο Δημοτικό Συνεδριακό Κέντρο, αξιοποιώντας και τους αύλειους χώρους του, τους οποίους αναβαθμίσαμε αισθητικά και λειτουργικά.

  22. Μεταφέραμε το ΚΕΠ Ποταμού στο ισόγειο του Δημοτικού Καταστήματος, όπου συστεγάζεται με την εντυπωσιακή Έκθεση για το Μηχανισμό των Αντικυθήρων σε έναν καλαίσθητο και άκρως λειτουργικό χώρο, εξοικονομώντας 5.000€ ετησίως από τη μίσθωση του προηγούμενου κτιρίου.

  23. Πετύχαμε ένα όνειρο δεκαετιών: την παραχώρηση στο Δήμο μας από την Πολεμική Αεροπορία του Παλαιού Μετεωρολογικού Σταθμού Χώρας, που θα μετατραπεί σε Πρότυπο Μουσείο Μετεωρολογίας, μοναδικό στην Ελλάδα.

Photo Gallery

Τι προγραμματίζουμε

  1. Την κάλυψη της θέσης του «Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης» (άρ. 7 Ν.4623/2019) με πρόσωπο εγνωσμένου κύρους.

  2. Τη δημιουργία αυτόνομης Υπηρεσίας Δόμησης, οι ενέργειες για την οποία έχουν ήδη ξεκινήσει.

  3. Την χρηματοδότηση του έργου αναβάθμισης του Δημοτικού Αμαξοστασίου με την κατασκευή κτιρίων, υποδομών και στεγάστρων για τα δημοτικά οχήματα καθώς και χώρων ενδιαίτησης του προσωπικού (μελέτη ΕΕΤΑΑ).

  4. Την υπογραφή Σύμβασης Διαδημοτικής Συνεργασίας με την Εγχώριο Περιουσία για την μίσθωση των κοινόχρηστων χώρων.

  5. Την ανανέωση του συνόλου του στόλου δημοτικών οχημάτων με σύγχρονα οχήματα χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης.

  6. Την πολιτιστική και κοινωνική αξιοποίηση και άλλων κτιρίων που ανήκουν στον Δήμο και δεν λειτουργούν.

  7. Την ψήφιση νέων Κανονισμών Ύδρευσης-Αποχέτευσης, Καθαριότητας, Κοινοχρήστων Χώρων και Διαφήμισης.

  8. Την ψήφιση νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, προσαρμοσμένου στις σύγχρονες ανάγκες του Δήμου μας με την ταυτόχρονη διεκδίκηση από την Κυβέρνηση για την κάλυψη όλων των κενών θέσεων τακτικού προσωπικού.

  9. Την ψηφιοποίηση των διαδικασιών, ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται από το Δήμο χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία και την ενσωμάτωση και αξιοποίηση εφαρμογών Smart Cities σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

  10. Την ψηφιοποίηση όλων των παλαιών αρχείων των Κοινοτήτων ώστε να είναι προσβάσιμα ηλεκτρονικά σε κάθε πολίτη.